Son Eklenenler :

Aşk ve Para - HD izle



İZLETY Puanı: 6.8/10 
IMDB Puanı: 5.1/10 

Yapım: 2012 - ABD,
Tür: Gerilim,  Komedi,  Suç,
Süre: 91 dakika
Yönetmen: Julie Anne Robinson,
Oyuncular:
Katherine Heigl, John Leguizamo, Leonardo Nam, Daniel Sunjata, Annie Parisse, Patrick Fischler, Fisher Stevens, Sherri Shepherd, Ana Reeder, Adam Paul, Nate Mooney


Aşk ve Para HD izle - Özet ;
6 aydır işi olmayan Stephanie, son çare olarak kuzeninin, kefalet senedi veren şirketinde tahsilât ajanı olarak işe başlar ve olaylar bu şekilde gelişim gösterir.. Tercih ettiği silâh biber gazı spreyidir ama bu Stephanie’yi kuzeninin en büyük borçlusunu ele geçirilmesini engellemez: Cinayet zanlısı, eski polis Joe Morelli. Evet, lise yıllarında Stephanie’yi baştan çıkarıp terk eden Joe Morelli.İZLETY olarak iyi seyirler dileriz.






Filmi izleyenlerden yorumlar ;
- İzlerken çok eğlendim. Süreki yüzünüzde bir gülümseme kalıyor. Güzel bir polisiye-aşk karışımı film olmuş. Kathrine Heigl harikaydı filmde. Ama ben başrolde oynayan adamı kadroda göremedim yazılmamış sanırım adını aradım eklemek için ama bende bulamadım :) Sonuç olarak izlemenizi tavsiye ederim sıkılmazsınız.
- eğlenceli orta düzey filmlerden biriydi. aksiyon tarzıyla eğlence bir aradaydı. farklı imajıyla katherine heigl' in varlığı yetti bu filmi güzelleştirmek için. konusu ve anlatım tarzları başta açıklayıcı gelmese de filmin sonu tatmin etti beni, doyurucu ve iyi bir final olmuş. basit ya da çok yaratıcı denmeyecek bir hikaye ama aşk ile kovalamaca girince işin içine zevkli oldu izlemesi.
- Eğlenceliydi gerçekten.:)) Sıradan ve paraya ihtiyacı olan bir kadın..Mükemmel bir ajan oldu.Ama James Bond gibi bir ajan canlandırmayın sakın aklınızda.:) Biraz acemi biraz zeki.Kolay kavradı ama.:))Benimde hayallerimi pekiştiren bir filmdi bu yüzden.Katherine Heigl oyunculuğunu gerçekten beğendim bu filmde.Ayrıca konusu da özgündü ve hareketli birazda komik bir filmdi..İzlerseniz pişman olmazsınız..10/7,5
- Özellikle izlemenizi gerektiren bir film değil bence. İddialı değil. Bir yerlerden elinize geçerse izleyin tabii. Sıkıcı bir film de değil çünkü...

Bu filmi paylaş :

Yorum Gönder

 
HD Film izle

Copyright © 2011. İzlety - HD Film izle - HD Kalitesinde Full Film izle - Tüm hakları saklıdır.